Ozel bölgenizi neyle alıyorsunuz?

Ya ben bugun agda yaptırdım ama acdı baya
çalışan , tuy dokuculer jiletle ayni e ikisinide kullanmissin o yüzden acıyor baska zaman yaptirinca bu kadar acımaz dedi
yaptıra yaptira alışıyor musunuz?
agdaya devam etmeli miyim?
Ozel bölgenizi neyle alıyorsunuz?
Cevapla