El freni çekik araba sürdüm, çok mu zarar vermişimdir? Babam anlar mı?

El frenini indirmeyi unutmuşum 2,5 km sürdüm öyle. 1 ve 2. Viteste

balataları yaktığını biliyorum eve geldiğimde farkettim zaten, herhangi bir koku cıkmamıştı. bir sonraki binişinde babam anlar mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Bir şey anlaşılmadı, ben de sürdüm şimdi tekrar sıkıntı yk :D

Teşekkürker
Güncellemeler
+1 yıl
Araba babam frene basınca gıcırtı yapıyo, ben farkettim babama dedim ki baba ses geliyo sanki yea babam yok mok yapıyo ama bence bu balata mevzusundan olabilir
El freni çekik araba sürdüm, çok mu zarar vermişimdir? Babam anlar mı?
Cevapla