Teşekkürker
El freni çekik araba sürdüm, çok mu zarar vermişimdir? Babam anlar mı?
Teşekkürker
Abicim düzgünce kullanın araçları. Hızlı ve Öfkeli değil hayat. Düzgünce zevk alarak kullanmak varken ne gerek var böyle ekstrem olaylara. Başını yakacaksın. Gerek yok. Anlar. Sen anladıysan o fazlasıyla anlar da nasıl indirmeden 2,5 km gidebildin o da hayret edici :D cidden tebrik ederim. Korkma... Sorumluluğunun arkasında olduğunu göster. Yaptım de. Gerekeni çek mertçe. En azından yeniden aracı alabilecek o pişmanlığı ve güveni görsün sen de.
kampana ise ciddi sıkıntı olmuştur fakat disk ise nispeten daha az olmuştur bu kampana fren store.donanimhaber.com/.../...14f1a6170006fb7a.jpg buda disk www.nedir.tv.tr/.../fren-nedir-e1431537347634.jpg
kampana ise muhakak anlar çünkü yapı itibarı ile baskı aldığından sürekli itme eylemi gösterir ve ciddi aşınma olur 2.5 km dekki sürtünme ve ısıda cabası olur soğuduktan sora ciddi fark edilir ama disk ise anlaşılmaz araç ne marka model?
Balatalar çabuk biter. anlamaz anca kokarsa anlar eger araç yeniyse korkma bişey olmaz. bende öyle çok kez kullandıydım. hiç kimse annesinin karnında alışmıyor.
Araba kalkarken zorlanması falan gerekiyor o durumda hiç mi farketmedin. Umarim birşey olmamıştır:))
Cevap
49Cevap
Arabaya iskence etmisin yani anlasilirdi arabanin zorlanmasindan biri tutip asiliyor gibi bu araba neden gitmiyor demedin mi balata kokusu gelir muhtemel arka cantlarda siywah bir toz katmani gorulebilr neyse arabayi takla attirmadin ya sonucta balata bu en fazla asinmistir yenilenir
anlamaz :D :D yeni modeller öyle
ama el freni çekili olsada gitmemesi lazım ama gidiyor şekilde yapmışlar
El freni ilk kademedeyken sürdüysen balatalara zarar vermissindir ama ilk kademede oldugu icin fazla fark edilmez bakımda düzelir zaten fazla cekmis olsan araba gitmezdi
Anlayabilir ama el freninin yiprandigini anlar el freni cekikken kullandigini anlamaz :D
:D sen kendini ele verme yeter :D geçen bende arkayı deydirdim o daha anlamadan tornavidayla duzelttim😅 sonra adım cikiyo arabayi vurmuş diye
Yok ya nereden anlayacak dikkat et bir dahaki sefere 😄
Her arabada farklılık gösterir. ayrica arabayı kullanma şeklin ve frenin gücüne göre de değişir. ama o mesafede pek hızlı gtmemissen birşey olmaz
O viteste birşey olmaz. anlamaz yani korkma
anlamaz ama arka balataların ömrü bir hayli azalmıştır. nasıl başardın o da enteresan. gitmez yani araba. neyse. ucuz balatalar. bir şey değil. debriyajı yakma yeter.
Balatalar biraz asinmistir birşey olmaz başka zaten az çekili kalmıştır çok olsa gidemezdin
bence bir daha sürme hiçmi ses gelmedi arabadan arkadaş hissetmedinmi
normalde o arabanın gitmekte zorlanması lazım 1. ve 2. viteste kaçla gidiyordun
o değil de nasıl farkettin shdhdhd
abi allahtan daha uzun süre kullanmamışsın
anlamaz sanırım araba piri biri değilse ya da motor ustası zor gibi
babana dürüstçe söyle ne kaybedersin... belki ilerde hayatını kurtarır sağlam balata birde böyle bak hayata...
siz bilirsiniz...
iyi motoru yakmamışsın, ben jeepin motorunu yakmıştım yıllar önce. geçmiş olsun. anlamaz.
El freni indirilmemiş araba hareket etmiyor ki bence zaten sorun vardır..😅
@furkan😂
Biliyorum tahmin ettim sadece 😂
Öyledir muhtemelen..@Nessyy
Anlayabilir en guzeli anlat babaya.. Babalar kizlarina kiyamaz 😆
Bence bir tamirciye baktırman en doğrusu tamam belki sen balataların sağlamolduğunu düşünüyorsun ya saplam değilse ya baban arabaya bindiğinde ya bir frene basma ihtiyacı duydu kaza yapıcağı anda fren patlasa ne olur git bir baktır
Ben de ilk zamanlar unutup 1-2 km gitmistim, hatta icimden ne guzel araba yaa manuel ama yokusta bile geri kaymiyor diyordum 😂 olur oyle seyler bisey olmaz ama benim surusumde baya bir kokmustu
El freni arka tekerler üzerinde bulunan frendir hidrolik frenler gibi degil hic bir zararı olmaz sadece biraz fazla yakıt yakmış olabilir araba
o kadar mesafeden birşey olmaz. ama balatalaı biraz sıyırmıştır. balataların aşınma süresi daha kısa olmuştur
Hic ses cikmadi mi arabadan bağırır araba öyle insan direkt anlar😂
bir şey olmaz hiç mi indirmedin yoksa tam mı indirmemişsin
İşte bu yüzden bayan sürücüler diye ayırıyoru 😄 Şaka bir yana kalkışta felan bir sorun yoksa anlamaz diye düşünüyorum 😀
bence bisey olmaz el fireni tam tutmuyor demekki tutmus olsa arabada coddi sorun olurdu ben oyle nerden baksan 20km gittim ☺☺
Anasını s... arabanın hala zarar vermiş miyim diyosun :D
anlamaz hatun rahat ol
kiz sen ne tatli tatli konusuon yak arabayi bitir sana genede kiyamazlar
olur olur cok tatlisin
sena anlamaz olur mu ya :D deli misin sen nasıl bcerdin :D
acemi sena :D
Yani tekrar etme yoksa sıçarsın arabanın içine.
marka ne? :)
bir hafta önce bende babamdan anahtari almistim, kuzeni de aldim dostlarimla bulusup bir kac bisey iceriz dedim, neyse 4-5 bise ictik ciktik, onden ben arkadan da kuzenim geliyor bir , sirayla boka basmisiz, arabanin ic dosemesi gaz fren ikilisi oldugu gibi kipkizil bok olmus, tabi haberimiz yok kuzeni biraktim gece 3 eve gelctim. Sabah kalktigimda kahvaltida babamin yuzunu bir gorse ejderha gibi olmus neredeyse şey yapacak beni. Bana aynen şunu dedi'oglum arabayi hep istiyorsun iyi ki vermiyorum, bir gun verdik icine sicmissin dedi'
Neyse gittim temislemeye 1 gun boyunca bok temizledim, kipkizildi artik kim sicmissa beni fena halde mağdur etti.
Babamda heralde daha anahtari vermez... cidden cok utanmistim o gun.
bu da boyle bir anım.
O gıcırtı sesleri amortisörlerden gelme olasiligi oldukca yüksek, ne yaptin yoksa tumseklere hizli mi girdin de dağittin :D
Trafiğe çıktın mı?
Ehliyetin var mı?
Iyice öğrenmeden trafiğe çıkmayın kardeşim sıkıntılı iş basit gibi gorunsede hem kendi canınızı hem etrafınızdaki insanların hayatını tehlikeye atıyorsunuz.
Acemiliğini atmadan trafiğe çıkmamanı tavsiye ederim bide anlayıştan yoksun hızlı ve öfkeli kafası yaşayan şoförlerimiz var etrafta aman 😉
Besmeleyle bindiysen bir sey olmaz
Ben anlarim ama baban ben degil
Eee ne zararsın sende :D
😂 şeytann
Zarar var da baban anlamaz çok. 😂
anlamaz bazen bende sürüyorum ileriki zamanlarda
sen çılgınsın arka tekerlekler sizlere ömür
bende 1 km sürmüştüm :D birşey olmaz korkma.
öyle hemen kokmaz kardeşim ya saçmalamayın. D rahat ol
Ben ona değilde 2.5 km gidip nasıl anlamadın ona takıldım :)) ben yavaş yavaş sürdüğümden anlamamıştım. Ama olur öyle şeyler. Skıntı yapma. İçine dert olyorsa bir baktırırsın.
el freni zaten tutmuyormuş!
bişey anlamaz
birşey olmaz..
yani en azından baban anlamaz..
Masallah nasil farkina varamadin?
Sikinti yok balatalari yakmadiysan ama sertlesmistir balatalar anlayabilir
Bir sıkıntı bolmaz el freni halen çalışıyor ise
Bir şey olmaz ama yol yakınken vazgeç.
İyi balataları tutuşturmamışsın:)
Sena Yanladın mı yoksa? 😂
Arka tekerler eskimiştir :D
anlamaz ama dillat et bidahakine
Zor anlar
Araba ne?
geçmiş olsun :-D
balatalar pert
Balatalar yanmistir
Anlar bence
Anlar
Nasıl gitti o araba
Çok fena 😂
anlamaz
söyle gitsin
Birşey olmaz :))
Yoooo
aynen sjhdjs
dişli gitmiştir
zannetmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar