Sizdede birden gelen herkesten soğuma yanlız kalma böyle bir umursamama hissi oluyo mu?

herşeyden bıkıyorum bazen daha 21 yaşındayım ben soguyorum ya öyle birden işimden ailemden arkadaşlarımdan bunalıyorum ya bir dağ başına çıkmak istiyorum tam en yüksekte avazım çıktığı kadar bağırıp 1 hafta tek takılmak istiyorum, zaten hissetmiyorum bişey geliyolar bana bir de dertlerini anlatiyolar benim bu aralar kendime bir faydam yok ki 😄 yinede gülüyorum ya bir yerlerden mutlu olmaya çalışıyorum ya da görünmeye..
Sizdede birden gelen herkesten soğuma yanlız kalma böyle bir umursamama hissi oluyo mu?
Cevapla