Hayır anlamıyorum Türkiye ortalaması 172 ben 170ten kısa erkek görmedim 😂 bu arada bana laf atacak olursanız ben çok topuklu giymiyorum 169um bence normalim ksjdjdjjsdj


ulan hiç takıntım falan yok 183 boyum var ama adam haklı sorana 185 diyorum ammk şimdi dikkatimi çekti :D
180* 😂
Bazi erkekler cok kompleksli ama ben oyle degilim cunku 2 metre boyum var benim
benimde 2.83
2.80 dir o
😂😂
Aylar önce sitede boyunuz kaç diye bir soru sormuştum. Sormaz olaydım. Kızlar bile 1.90 dedi
knk ben 2.83 üm
2.83 olsan 2.85 derdin.
Kesin 2.80'sin ahsjsk
niye beni ifşa ediyorsun ıtır edyorum 53 santimim akxkkskckskd
itiraf*
Cevap
22Cevap
Dalga gecerler diye diyorlardır 😅 178 im ama yalan Yok doğru 😅
175*
😂😂
Yoo bu malak kendisi uydurmus bunu. Erkeklerde böyle boş takıntilsr yoktur buna emin ol. Kadınlarda olur böyle gereksiz takıntılar
var kskdkdkdk
Yok emin ol erkek olan benim grnel düşünceyi biliyorum. Sosyal medyada böyle yazan malaklara bakma. Boy takıntısı olan pek yok erkeklerde.
Erkeklerin boy takıntısı kadınlardan sebep var. "Iyy 179 erkek mi olur" falan diyorlar, haliyle bu da erkeklerde takıntı oluyo. Sürekli bir boylu poslu olmayı övme hali var.
186.
Bunun sebebi biraz kızlar ama. Artık kızlar tutturuyorlar yok işte 1.90 olucak diye. E erkeklerde öyle olmayınca ister istemez komplekse giriyor
boyum 1.94 inanan olmazsa reel de g*t ederim sıkıntı yok
1.86 ım boyun baya bir etkisi var evlenince yanımda topuklu olsada uzun olurum galiba
Evet cidden böyle bir takıntı yaygın, ben de anlamadım 😅
Kadınlar sürekli uzun boylu erkek istediklerinden dolayı böyle bir takıntı olusmustur
1.84 boyundayım. takıntı bende değil karşı tarafta oluyor :D
Minyon kızlar tercihim <3
sorum o değil...
Yorumumda cevapta var tabii bu hayata bakış açına göre değişir ;)
o değilde tkp ettim yazamiyorum vicdanin mi yok neden kapattin mesaj kutunu 😄
1.83 olabilirdim ama elimden kaçtı o şans
şu an 1.77 belki uzar jjgjg
hiii uzar sjjdjdjdj
Senin boy 1.80 galiba jfjjjj
hayır 2.83
1.41 olmasın
o senin boyun olmasın
1.77 dedim ya 2.83 olduğunu söyleyen sensin
Kadınların boy takıntısını anlamış değilim 😂
hi hi 177 degildir 170tir o resimdeki gibi jdjfkdkkfkf
İyi... boylarımızı ölçeriz bir gün 😂 2.83 değilsen napicaksin
Öyle olduğumdan sorun yok sen kenini düşün 170
Ya yalan söyleme gece gece jfjdj
Boy takıntım Yok sanırım 1.86 olduğum için 😅
185 boyum var, 180 olsa ne değişir?
5 cm değişir...
Ne kaybetmiş olurum rakam dışında?
5 cm boy...😂😂😂
Hayatıma ne etkisi olur?
diyorum ya boyun 185e göre kısa olur ajkxkakckskxk
Uzun olmanın bir avantajını görmedim belki avantajı olur :)
boy uzadıkça bazı kızlara göre karizma artıyor kadjak
Bazı kızlar bana lazım değil
banane
Bu bilgiden bana ne ise sana da o
1.85 im ve kısa boylu hissediyorum kendimi😂
Ve öyle dedi topuklu ayakkabının mucidi
zürafada da boy var hayvanların en uzunu malum
Senin boy iyiymiş :D
senden uzunum. s. s.. s
evet sen daha dün 165im demiyor muydun yalançı
neyse acidim seni ifşa etmiyecem
sensin hobbit 165 jajdjdjd
ben 196 yim simdi iki mi diseydim ayagim 48
Güzel tespit adsfg
ben 1.65'im iğrenç bir durum.
Çünkü erkek
Güzel tespit 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar