Sırf kanbağım var diye "kardeş" denilen mahlukatı sevmek zorunda mıyım ben? Bu dünya neden zorundalıklarla dolu?

kan bağım var diye kimseyle iyi geçinmek istemiyorum. Kardeş denen mahlukatları da kendime kardeş olarak kabul etmiyorum. Şimdiki o insanları dışarda tanımış olsaydım, yine hayatıma almaz yine konuşmazdım. var mı bu şekil düşünen biri daha?
Sırf kanbağım var diye "kardeş" denilen mahlukatı sevmek zorunda mıyım ben? Bu dünya neden zorundalıklarla dolu?
Cevapla