Cok da abartmamak gerek. Ben lafin gelisi sordum. önemli olan seni sevmesidir. mukemmel olup beni sevmeyeni ben napayim yani. cogu kiz da boyle düşünüyordur. bunlar sadece etkileyici ozellikler 😊
doğru hatta bunlardan birine sahipsen kendini zar alıcı diye tanıtıp önüne gelen kızın zarını namusuna her şeyine girebilirsin hiç bir problem olmaz
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Soruma gelip yav he sala. k yorum yapmayin. herkesi de kendinizi herkes gibi sanmayin. bu soruda senin gibi fesatlik yapacak insan olduğunu tahmin ediyordum zaten de yuh. bu kadar da konuyu sapitan sizce sizin gibileri tebrik ediyorum.
fesatlık ya da benim yaptığım bir şey değil ki çevremden gördüğüm bir gözlem eğer bunlardan birine sahipsen çok rahat kızlar altına yatıyor toplum içinde gördüğüm bir şeyi söyleyince neden taşlanıyorum anlamadım =D =D herkesi kendiniz gibi sanmayın ne la? bende bunlardan biri yok ki nasıl sanayım asldkşaskl ama olan adamlar o kafada yani bunu diyorum çok gördüm diyorum asdjkasdjas
En İyi Cevaplar