Şehirlere göre kız/erkekleri nasıl tanımlıyorsunuz?

Evet siz şehirlere göre kız/erkekleri nasıl tanımlıyorsunuz.

Ben direk tanıdıklarımın arasından edirneden başlıyorum, Edirneli erkekleri (ki arnavut oluyorlar genelde) çok çapkın buluyorum. yani bundan yola çıkarak edirneli erkekler çapkın olur diyebilirim.

Ordulular da çok dürüst ,pat pat yüze söyleyen kişiler:)

Sivasın erkekleri genelde çekici olur.

Karslılar(hep aklıma karslı ve yılanı bir çuvala koyma hikayesi geliyor) :) karslılar biraz cimri oluyor :)

Karabüklüler genelde çok konuşur, ve biraz sinirli olur.

bunlar benim değerlendirmem, peki sizin değerlendirmeniz nedir? :)

Güncellemeler
+1 yıl
İstanbulun erkekleri genellikle paraya ve eğlenceye düşkün, sosyal olarak gelişmiş,ve (söz meclisten dışarı) sanırım biraz da ukala :)

Adanalılar, kıskanç, yemek yemeyi seven :), sahiplenici...

Siz de bildiklerinizi yazın yorumlar enfesto :)
Şehirlere göre kız/erkekleri nasıl tanımlıyorsunuz?
Cevapla