"Bazen Kazanmak İçin Kaybetmek Gerekir" bu söze katılıyormusunuz?
evet
hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kazandıklarımın değerini, kaybettiklerimi tartınca idrak edebiliyorum. İyi ki de kaybetmişim.💪🏼 Aksi halde bugünleri kazanamazdım.👊🏼
emeksiz yemek olmaz gibi birşey. kaybetmeden üzülmeden mutlu olmak zor
hayat zaten kazanmak ve kaybetmek üzerine kuruludur.
Cevap
2Cevap
denızın ustune cıkmak ıcın dıbe batıp ayaklarla saglam yerden ıtmek gerekır
evet aynen öyle
Manidar bir söz.
Evet.
Evet..
katılıyorum
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar