Valelere aracı biz parketmiş olsakta sırf kapıyı kapattı diye para vermeli miyiz?

Artık en kuçuk kafelerde bile vale servisi var. Durup çay içtik mesela. Vale park ederken sadece şuraya diye gösterdi ve gidişte kapıyı orttü diye para vermek zorunda mıyız? Bir çay 3 lira valeye 5 lira en az veriyoruz. Aklım almıyor. Sadece onlara çalışıyor gibiyiz. Siz ne yapıyosunuz?
Valelere aracı biz parketmiş olsakta sırf kapıyı kapattı diye para vermeli miyiz?
Cevapla