
Bayram seyran yok. değişken mesai saatleri Vs Vs Vs ama gururla yapıyorum meslegimi

Ben devlet memurları gibi bayram diye ikramiye almıyorum
Veya bayramda çalışıyorum diye onlar gibi çift mesai parası almıyorum
Hayat devlet memurlarına güzel
Mesleğim bütün gün yatakta yatarak düşünmek zorlukları kin tuttuğum insanlara zarar veremediğim için sinir krizine girmem.
Doğuda olmak öğrettiklerinin sanki boşa gidiyo gibi olması kendini yararsız hissetmek devletin velilerij baskısı sürekli değişimin olması say say bitmez zorluk 😬
Sabahtan akşama kadar çocuk sesi çekmek
Cevap
2Cevap
Aynen biz de de öyle saglıkçıyım bayram seyran yok gece gündüz mesai belli değil nöbet olabilir ama insanlara faydalı olabilmek mutluluk verici
Evet
Kadınlar kadınlar kadınlar.. üç kelimeyle anlattım. Durumumuzun vahimliğini siz tahmin edin.
Evde oturmak gibi meslek yok😀 kimse kolay kolay dayanamaz
Ogrenci olmak da kolay degil hani. Aama sukur ki tatil var. Foto iyiymis
uykusuzluk ve gözlerde bozukluk omurgada eğilme 😀
Kolay gelsin bol kazançlar başkan
İnsanı hayatta tutabilmek
Gecenin bir yarısı aranıp ameliyata girmek
Kadindogum uzmanimisin
Genel cerrahım
Saygilar hocam
sözlü ve fiziksel şiddet
Nasıl bir mesleğini var sizin böyle yaa
112
Att sanırım kolay gelsin
çok yoğun çalışma saatleri var ama
Aptal insanlara laf anlatmaya çalışmak..
Tehtidler , belgeleri tamamlamak gibi seyler
sinavlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar