İnsan kendi kendine bunalır mı ya çok bunaldım bu hayat yoruyor beni sizde öyle mısınız?

İnsanlara güvenemiyorum kime guvensem altından bişe çıkıyor kime değer versem nankörlük ediyor insanlar saf yanimi kullanıyorlar ben kimseyi kırmamak için uğraşırken onlar beni paramparça ediyor. Sonra mı sonra kimseye inanmasim gelmiyor. Herseyden soğudum. İnsanlari anlamıyorum neden birini kandırırsiniz duygularıyla oynarsiniz verdiği değere nankörlük edersiniz neden yani yazık değil mı o insana yetmiyor mı yaptıklarıniz insanları anlamıyorum onlarda beni anlamıyor. Yoruldum ben hayattan.
İnsan kendi kendine bunalır mı ya çok bunaldım bu hayat yoruyor beni sizde öyle mısınız ?



İnsan kendi kendine bunalır mı ya çok bunaldım bu hayat yoruyor beni sizde öyle mısınız?
Cevapla