Erzurum Türkiye'nin en soğuk 4. il merkezi ama Soğuk deyince ilk akla neden Erzurum gelir? Tek bir sebebi var bence. Erzurum Büyükşehir olduğu için :D :D Cevabı da ben verdim :D
1.) Ardahan
2.) Ağrı
3.) Kars
4.) Erzurum
Şimdi Ardahan ile Erzurum'u kıyaslayalım ( il merkezleri).
Ardahan:
Ocak ayındaki ortalama en yüksek sıcaklık -5.1 derece
Ocak ayındaki ortalama en düşük sıcaklık -17 derece
Erzurum:
Ocak ayındaki ortalama en yüksek sıcaklık -4 derece
Ocak ayındaki ortalama en düşük sıcaklık -14.3 derece
İl merkezleri için 1950-2015 yılları arasındaki gerçekleşmiş ortalama sıcaklık değeri. En soğuk ay olan Ocak ayını yazdım.
1.) Ardahan
2.) Ağrı
3.) Kars
4.) Erzurum
Şimdi Ardahan ile Erzurum'u kıyaslayalım ( il merkezleri).
Ardahan:
Ocak ayındaki ortalama en yüksek sıcaklık -5.1 derece
Ocak ayındaki ortalama en düşük sıcaklık -17 derece
Erzurum:
Ocak ayındaki ortalama en yüksek sıcaklık -4 derece
Ocak ayındaki ortalama en düşük sıcaklık -14.3 derece
İl merkezleri için 1950-2015 yılları arasındaki gerçekleşmiş ortalama sıcaklık değeri. En soğuk ay olan Ocak ayını yazdım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar