4 kere istihare namazı kıldım birinde ruya gördüm?

Ben birinden hoşlanıyorum ve bu kişinin bana hayırlı olup olmadığını anlamak için 4 kez istihare kıldım. Ilkinde hiçbir şey hatırlamıyorum ama 2. sinde beyaz bir gelinliği elimde tasidigimi sonra arkadaşımın düğününde o gelinliği önüme tutarak poz verdigimi gordum. Çok güzel bembeyazdi ve sabah kalkınca inanılmaz mutluydum. 3. Ve 4. Kilisimda yine ne gördüğümü hatirlamiyorum sizce gelinlik olan rüyayı mi ciddiye almalıyım?
4 kere istihare namazı kıldım birinde ruya gördüm?
Cevapla