Eşyalarım kendi kendine kayboluyor sizce ne oluyor olabilir? 3 tane pantolonum 1 gömleğim ve 1 eşofman altımı bulamıyorum. Birinin almasıda mümkün değil ne oluyor bunlara anlamadım 😏😏😂😂
Cinler perilermi ki 😏😏
Cinler perilermi ki 😏😏
-Koyduğun yeri unuttun
-Balkona astıysan düşmüştür
-Aile bireylerinden biri üzerlerine hipo bulaştırdı, eee görme diyede dürdü bir poşetin içine, kaldırdı attı...
Aksi taktir de olması muhtemelen hiçbir durum söz konusu değil.
Cin, peri olayını pas geçiniz :D
Hiçbir nesne kendi kendine kaybolmaz. Lütfen :D
Saydığım ihtimallerden başka bir ihtimal söz konusu değil, akıl karı da değil :D
Dağınık mısın?
Seni kıskanan bir arkadaş
Seni kıskanan bir kardeş
Erkek arkadaş
Komşu çocuğu
Bunlardan biri almış olmasın peki? :D
O zaman bir ara iftardan sonra Nihat Hatipoğlu'nu ara ona sor olmadı Ghost Master'ları arayalım :D
Lanet olsun nereden geldi aklıma :D
https://www.youtube.com/watch?v=vqQBmWwga2Q
Koyduğun yerlere bakmalısın ya da kirli sepetine koyuyorsun yıkamayı Unutuyorsun olamaz mı 😂
Bilmem ki Çözemedim şimdi 😂
Şeytan aldı götürdü satamadan getirdi de 3 kere bir anda geri geliyorlar inanmazsın ama melodili söyleyeceksin🎈:D
Demek ki şeytan satmış🎈 :D
Ya eve hırsız gidiyo ya da paranormal olaylar vuku buluyor:) ama sen totoyu kolla bacım her ikisi de korkunç /)
Cevap
21Cevap
çamaşırları kuruması için balkona asıyorsan aşağı düşüyor olmasın , mısafirliğe gelen olsa yürütemez kos koca pantolonu.
Bir anne atasözü der ki " Nereye koyduysan ordadır " :D
Benimkiler de kayboluyo sürekli :D geçen akşam bi' baktım dolapta :D kim götürdüyse acıyıp geri getirmiş :D
Yas kac ti? Ergen sakrligi adi verilen seye kapilmis olabilrsnz
sapığın olabilir iç çamaşırlarıda kaybediyosan kesin sapık var😃
Benimde hep Aşortmanlarım kayboluyo kim alıyo söylesin valla kizmicam
çamaşır makinesinde kalmıştır, gardıropun ücra köşelerinde saklanıyordur belki de çok dağınık bir insansan normal bişey
Annene sor o bulur😂aslinda gozunun onundedir iyi bak
ala ala haram yemiyon dimi kıss
tamam mastıriyem mucuxx 😊
Ailen birilerine vermiş olabilir mi
o zaman sapık dadanmıştır
Altina baksana belki ust uste giyiyorsundur 😂😂
Çıkar bir yerlerden merak etme
ya oruçtandır ya da halüsinasyon görüyorsunuzdur.
3 harfliler :D
ali cem can felandır :D
ee yani :D
Ben aldım :D
olmaz özelikle o eşofman altına bayıldım :D
Güzelce bir yere koy bırakıp unutuyorsun :)
benim esofman da kayboldu dun 😃 anlamadim gitti
Kardesin varsa suphelen
gizli hayranındır
Hırsız cinler 🙊😳
Ben çaldım 😂
benimde öyle😭
Olmuyor
kimin ahını aldin
Senden kaçıyorlar😁
Günü günü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar