arkadaşlar, bankalar nedense hesap işletim ücreti falan saçmalıklarla para kesiyorlar.
10 bin kadar parayı evde mi tutalım bankada mı?
10 bin kadar parayı evde mi tutalım bankada mı?
Bankaya yaptırmanı tercih ederim gerçi senin elindeki para fazla bir miktar değilmiş ,
Sen gel evde tut ama bir poşetin icine koy be plastik folya y la içindene sar ve derin dondurucuya koy parayı hırsız geldiginde bulamaz
caakal seni buzdolabina gireceksin dimi .)
takiliyorum sana hemende savunmaa gecme:)
Evde para tutma bankaya yatır
par bankada ama bir an eve getirseemmmi diye düşündüm
Git bir bankaya, 8 tane 500 Euro iste.. (Üstünü tamamlaman gerekiyor TL ile biraz)
8 kağıt parçasını da evinin herhangi bir yerinde saklayabilirsin kolayca. Olmadı üzerinde bile taşırsın yer kaplamaz..
kardeşim ben ptt banka da tutuyorum ücret kesmiyor.en sonra 3.000 kadar biriktirmiştim..şu an biraz kullandım..çekerken de yatırırkende sorun yaşamadım.
Cevap
5Cevap
keşke bankalar hiç olmasaydı, para bekletmek için güvenilecek insanlar ve ihtiyaç sahiplerini kullanabilseydik ama nerdeee?
malasef yok. o daha tehlikeli olurdu.
güvenilecek insan olsa olmazdı
anlamadım doğrusu
eve çelik kasa al evde kalsın banka kese kese brakmaz o parayı :D
ya kasayı götürürlerse :(
koynuna al :D ne biliyim sen versne bana o parayı bn saklarm adasdasd :D
kediye ciger teslim :) risk alcam bu sefer. tamam al hep senin
:D eyvallah abi
faiz olmadan bankada durdun evde çalarlar aklın evde yaşar hep. faiz yeme koy bankada dursun
elektrik su telefon gibi bir faturaya otomatik ödeme talimatı ver aidat ve hesap işletim ücreti ödemezsin
10 bin tl para evde çok fazla bankada ise su damlası kadar.
Bankaya yatır bence.
evde para tutulmaz bu devirde
haklsin tehlikeli
önce parayı bulalım da sonra düşünürüz:))
poşetin içinde yastık altında.
Evde tut sonra adresini ver bana :)
çok zekisin :)
tamam canım sen ver adresini bir ara uğrarım kesin :) merak etme sen :)
tamam tatlım
ah tatlım ben herzaman hazırım :)
yavaş gel tatlım.
tamam tatlım hadi iyi günler sana :) a.e.o
Harca gitsin bence
harcayaracak yer yok şimdilik :D
bankada
bankada
Evine kasa al.
bankaya yatırmalısın
paraşu anbankada, eve getirmeyi düsünyrm :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar