
#Aslan4136
#Okimköpekbanabakmıyorhe
#Yaolmbakardayanlışlıklasjsj

:D :D Ben bunu denedim
istiklâl de bir kiz gorup dedim Bu bana bakmaz diye
Sonra denemeden anlasilmaz dedim :D
Dondum pesinden gittim
Gittim biseyler icmek icin teklifte bulundum Demiroren Avmnin terasinda kahve icerken dusundum , Insan bir geri cevirir teklifi :D
Bana lafimi yutturmustu :'( Uzulmustum :'(
İlk görüste ben buna bakmama inanıyorum 😕
Bu bana bakmaz diyorsam eğer kesin o havalı biridir. populerdır falan ztn benimde oylesı havalı ınsanlarla işim olmaz. Bakmazss bakmaz yani çokta tın.! 😃😃
😉😁😄
Demiyorum
Cevap
23Cevap
Bizden bir halt olmaz demeyi tercih ediyorum. Kendimi niye ezikliyim durup dururken. Ben ona bakmam asıl :P
Derim. Ama sonra bir şekilde gözüme kestirdiğim herkesle tanışıyorum.
En çok kullandığım cümlelerden birisidir. :D O kadar tipsizim ki ben bile aynada kendime bakamıyorum. Ama yapcak bişi yok. Yalnızlığa da alışıyor insan.
Çok tatlısın ya güldüm..😀
Yok ben asıl bakmam buna diyorum..😅
Tabiki yanında sevgilisi varsa Allah sahibine bağışlasın diyorum yoksa Allahım beni de gör ne olur diyorum..😅
Bende hep, "ALLAH" sahibine bağışlasın der geçerim.
Bu kiz bana bakmaz ya da bu kızın kesin sevgilisi vardır düşüncesiyle bir çoğu yalnız aslında.😅
Simdi burada olay cok farkli.
Mesela güzel bir bayan / yakisikli bir erkek..
Bana bakmaz denmez..
Baksa ne bulur ya da ne bulmaz denir.. :/
Gercekten bunu diyebilecegim biri çıkmadı karşıma 😄😄
Hayır, kafa yapısı ve ilgi alanlarının uyuşması veya uyuşmaması vardır.
Demiyorum çünkü 😕çünküsü yok aslında bakmayadabilir ama ben demiyorum umutsuzluk iyi bişi değil👼
Ulaşılmaz değiller
Uğraşılmaz oldukları için
Hiç uğraşmıyorum ekmeğime bakarım
Bakmıyorlar ya bakmıyorlar hepsinin egoları tavan yapmış... çok pis moralim bozuldu arkadaş.. :( param olsa bakan olurdu illa ki
Bu bana bakar dediğim insan yokki bu bana bakmaz diyeyim
Kolay kolay kimse ilgimi çekmez bu yüzden demiyorum denebilir
Şu dünyada bana bakmayacak tek kız varsa oda barbara palvindir kanka ama tanısa sevebilir tanışmak şart
Demişliğim vardı.. Sonradan ünlü bir manken oldu :)
Detay için geldim ben bu soruya :D
Diyorum, bakmıyor da.
Çünkü sokuk
Özgüven eksikliği var sende
Allah sahibine bağışlasın dediğim insanlar var 😄
Dediğim çok oluyor ama sonra her şey görünüş değil diyip avutuyorum kendimi :)
Yani dimi
😃👍🏻
Demiyorum
*Gecen bol olsun.*
Bunu zikretmeyince işim rast gitmiyor
Düşünmedim hiç. Bakar ya da bakmaz diye
Bakmasına gerek yok ki :)
Çoooook dedim 😕😕😂😂
Evet diyorum :D
oooo çook fazla oluyor böyle :D
7/24 dediğim şey ve 7/24 de haklı çıkıyorum
Evet dedim
Hatta bakmadı da 🤔
Benim için diyorlar genelde.
şu dediğin var sanırım aynen 😂
Umut fakirin ekmeğidir
evet ama bende ona bakmam burnu havada hiç çekemem
Dedim ama bakti ben sok😁
Herkez der neden demesin
Diyorum
Dedim.
dedim
Dedim valla :)
Demedim diyen yalan söyler 🙂
Evet, diyorum.
Demistim :d
Hayır.
Diyorum evet 😃
yani😅
diyorum tabi
Hayır demiyorum
demiis olabilirim
Diyorum
Çok.
Demiyorum
Demiyorum
Bazen
Genelde evet
Demiyorum
Deniyorum
Demedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar