Kullanan memnun kalan ya da beğenmeyen? Görüşlerinizi alalım.


3 sene içtim
Hiç değiştirmem dediğim sigaramdi.
Tadını bozdular.
kullanan arkadaşlar var baya
Kullansınlar. Ben chesterfielde başladım.. bu daha iyi.
bende onu kullanıyorum
Canım çekti. Yakayım bir tane daha 🙄 iftardan sonra 8. ci olucak.
yak aga🚬
Muratti azure favori efderha gibi oluyorsun😂 cok fazla duman cikiyor
ben Chesterfıeld kullanıyorum bayadır
Ya gecen gun bir arkadas verdi ucundan tutum dokulmus eger 10 tl yi asmayacak bir sigara alsam camel black alirim veya bak tavsiye camel slinder blue 9.5 tl ve cok iyi ama azure nin yerini hic bir sey tutmaz tabi eger para bol diyorsan da parliement reserve
leş gibi
ben Chesterfıeld kullanıyorum denedin mi
Tütüne başla sen çocuk
Cevap
17Cevap
sigara değilde beyaz ellerin ve kırmızı ojeli elin çok tatlı 😍😍
bikere öpe bilirmiyim?😂😂
olur evladım 🙄😂
ellerin böyleyse diğer yerlerini düşünemiyom bilee bakımlısın 😂😂
senden kaç yaş büyüğüm ama:)
olgun ve bakımlı bayanlar terciğim 😍😍
iyi napim 😅
kızma ama bişey söyliye bilirmiyim sadece tahmin? 😂😂
söyle
kızarsın diye korkuyomm 😂😂
sor
tahmin vajina beyaz ve dar saçlar sarı ve düz fizik güzel ve taş 😂😂
hayır
normal de böyle olması gerekiyoo 😂😂 hangisi yanlış
beni görseydin anlardinda 😂
heycanlandım 😂😂
neyse iyi geceler
yatıyon muu daha erkenn gitmee...
oğlum özelden yaz ağzının payını vereceğim 😡
off off kız sinirlendii 😂😂 kızınca da çok tatlı oluyoo 😍😍
gizlisin amaa nasıl olucakk? 😂😂
iyi geceler 🙋
yaa gel buraya daha erken gecenin iyi olması için gitmemen gerekk 😂😂
yorumlar doldu 🙋
yaaa yapma böyle lütfen konuşalım sahura kadarr 😂😂
buradan olmaz evladım 🤦
nerden diyosan ordan konuşalım hadii 😂😂
olmaz
olurr olurr çok güzel olurr yapma bölee hadii... 🙊🙉🙈
dur gitme sen gidersen yaşayamam şöyle yapalım istersenn bir bak bir tepki ver yaşıyon muu heyy
buradan daha yazmam
sitedeki ismim tuyuwert şimdi nasılım a resim atıcam ordan konuşalım gizliden çık ama atıyomm 😂😂
soru at
😂😂
attım gizli yazmaa ama lütfenn 😂😂
Ele 3 posta helal et 👍
Murattı sarı filtreli olmaz Rosso candır senelerimi verdim 😂
ben şahsen marlboro kullanıyorum ve gunde iki paket iciyorum murattıyı arkadastan dolayi ictim begenmedim
Uzun bir süre kullandım daha sonra lastik tadı kokusu almaya başladım bıraktım
ben winston light dışın da içemiyorum
içmeyin şu zıkımları ya
filtresi beyaz degilmiydi onun
iceceksen parlament ic ya da hic icme
Kötü bir madde asla tavsiye edilmez.
Dümdüz tadı tuzu yok bence.
Bir kadının sigara kullanması taraftarı değilim.
kişisel tercihim
Ben yillardir muratti iciyorum.
rosso yu hiç bir sigaraya değişmem 😊
Ehh idare eder
Keşke hiç içmeseydim
sevmiyom
sebeb
kötü diyorlar
oje guzelmiş
sağol
larkı tavsiye ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar