Siz olsanız ne yapardınız? Tecili bozdurup askere mi gideyim yoksa 2018 kpss ye mi çalışayım?

Bu ikilem içerisinde kalıyorum sürekli. Tecili bozdurmama bikaç günüm var. Kpss çalışip güzel bir puan alıp sonramı gidilmeli askere yoksa askerliği yapıp gelmem daha mantıklı mi
Dip not:Şuan bir işim yok 30.12.2018 e kadar tecilim var. Lisans mezunuyum askerlik 6 ay, yasım 26.
Siz olsanız nasıl bir yol izlerdiniz.
Siz olsanız ne yapardınız? Tecili bozdurup askere mi gideyim yoksa 2018 kpss ye mi çalışayım?
Cevapla