Aslında, sağlam karakterli bir insan olduğumu düşünüyorum, fakat sınıra gelince içimden canavar çıktığıda bir gerçek, berbat bir lise dönemi geçirmiştim, okuldan atacaklardı beni ki benim yaptığım hata ise okulunda bana karşı hataları oldu hepsini sümenaltı etmek için atmayı çok istediler, babamda nüfuzunu kullanıp okulda kalmamı sağladı, sonra herkes bir ahlak bekçisi kesildi, okulun dersinde ders anlatmayıp özel derse çağıran öğretmenler, fetöcüler, rüşvet yiyen idare, beni her gördüğü yerde eleştirerek ahlak etik kasıyordu. Bu cidden çok üzmüştü
Hak edenlerin hak ettiklerini yasayamamalari.. Hak etmeyenlerin hak etmedikleri hayati yasamalari.. Adalet bir gün elbet yerini buluyor ama yine de gec gelen adalette sanki pek anlam ifade etmiyor bu zamanda.. :/
Bu hayyata en çok acı veren dışlanmış olmamdı. Babamın bizi aniden bırakıp gitmesiydi. Erkek arkadaşımın ölmesiydi. Diğer erkek arkadaşlarımın beni aldatmasıydı. Ve erkeklere güven problemi yaşamamdı. Taciz edilmemdi. Dünyamdaki ve bütün insanlardan nefret etmemdi. Annemden bile kazık yememdi. 8 senelik kardeşimin beni bırakıp gitmesiydi..
Pes etmeyecek insan. bir yol kapanirsa yenisi açılmalı ve bu olumsuzluklar insanı güçlü yapıyor. En basit koltuğa bile ölümlü olduğunu unutup yapisani da gördüm kiyafet dilenenleri de gördüm hayatta. Menfaat para gibi basit amaçlı yaşayan çok kişi var iken iyi yolundan gitmeli. Imtihanimiz bu :(
Çaresizlik , ihanet , aldatılmak , haksızlık , atılan iftiralar , iyi. niyetimin süistimal edilmesi ve bunların hepsini kapsayan kısacası yaşamak zorunda olduğum hayat
çok zor bir durum hayal kırıklığına uğramış olmak :( anlıyorum canının çok yanmış galiba senin ya :( sürekli hatırlıyorsun sana yapılan haksızlıkları. seni çok iyi anlıyorum
evet sürekli aklına geliyor ama aklına geldikçe seni paramparça edip yıpratıyor. o halde aklına geldiğinde kendi kendine bak ve şunu söyle : "bu düşünceler sadece beni yıpratıyor onlara /ona hiçbir zarar vermiyor. o halde ben kendimi neden yıpratayım, kendime neden zarar vereyim bunları düşürek "de aklından kısmen çıkacaktır.
yalanı anlıyorum ya da eninde sonunda ortaya çıkıyor zaten, o yüzden haksızlık;gerçi bana haksızlık yapmayada gelmez, intikamımı alıyorum, sanırım kaleşlik şıklarda olmasada.
En İyi Cevaplar