Bugün benim doğum günüm ama yalnızım. Doğum günümü kutlar mısınız :) ?

Bugün doğum günüm ama evde yalnız tek başıma ders çalışıyorum, doğum günümde bile ders çalışıyorum :D Bu yıl da partisiz vs geçti ama seneye böyle geçmeyecek inşallah. Akşama ailemle pasta keseriz ama onun harici yok. İyi ki doğmuşum iyi ki bu dünyaya gelmişim 1 yıl daha yaşlandım ama olsun :) Siz kutlayınca belki biraz daha mutlu olurum :)

Bugün benim doğum günüm ama yalnızım.Doğum günümü kutlar mısınız :) ?


Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelll
Bugün benim doğum günüm ama yalnızım. Doğum günümü kutlar mısınız :) ?
Cevapla