Kaynanam neden böyle yapıyor? Siz olsanız ne tepki verirdiniz?

Herkese günaydın. Kısa ve öz anlatayım. eşim beni cok sever bende onu. Asla özel günlerimizi unutmaz hic eli boş gelmez. 2 yıllık evliyiz ve 10 aylık kızımız var. Neyse asıl konuya gelelim. Kayinbabam vefat etti 10 aydır kaynanama biz bakıyoruz. Bizimle kalıyor daha doğrusu ben gelin geldim tek yaşıyor diye. Neyse. Dun anneler günüydü eşim bişey almadi annesine. Ya eşimin huyu öyle o konuda biraz soguktur bende öyleyim. Kaynanamda habire laf vuruyo bana gelince mi yok herşeyi unutmuyosun da bana gelince mi yok falan diyo ve bunları benim yanımda söylüyor. Esim ona bişey dese hep benden biliyor. Diyo karin mi doldurdu seni. Ben asla dolduruşa getirmem eşim29 yaşında ben 22. Ben asla öyle biri değilim esimde gelmez zaten dolduruşa. Beni herkez cok sever ozumde cok iyi bir insanim sevmeyen yok beni. Gorumcelerm kaynim eltim cok seviyo beni. Bazen cok zor tutuyorum kendimi. Eşimin bazen parası olmuyor kaynanam hemen başlıyor laf sokmaya. Herkese var bana mi yok gibi bir sürü laf. Bilmiyorum sinirleniyorum moralim cok bozuluyor. Siz olsanız ne yapardınız? Empati kurarak yorumlar yapalım beni daha iyi anlamış olursunuz ☺❤
Güncellemeler
+1 yıl
Şunu da belirtmek istiyorum arkadaşlarım. Ben istemesine birşey demiyorum elbette hakkı. Ama bana habire laf vurmasini anlatmaya çalışıyorum. Onu demek istedim sizlere
Kaynanam neden böyle yapıyor? Siz olsanız ne tepki verirdiniz?
Cevapla