(+1) Koltuk altımı koklamayı seviyorum. Hiç itici gelmiyor kokusu. Acaba sorun bende mi? Var mı benim gibi?

Gerçekten koltuk altı kokumu seviyorum hiç rahatsız edici değil ve değişik bir koku:) kötü değil tabi manyak değilim sabah akşam koklamıyom ama uyurken falan iyi yani bazılarınki gib tezek kokmuyo :D Var mı benim gibi?
(+1) Koltuk altımı koklamayı seviyorum. Hiç itici gelmiyor kokusu. Acaba sorun bende mi? Var mı benim gibi?
Cevapla