Sürekli başım ağrıyor ve halsizim ve depresifim. Yoruldum artık yok mu bir çaresi bunun?

Sürekli başım ağrıyor ve halsizim ve depresifim. Yoruldum artık yok mu bir çaresi bunun?
Gün içinde ve hala devam ediyor hatta üç gündür aralıksız baş ağrısı halsizlik uykusuzluk yorgunluk devam ediyor ve cok az nadiren duruyor hemen başlıyor çok yoruldum tukendim. Kaç kere ilaç değiştirdim hala ayniyim en son brilliant kullandım aynı ve bitince daha kötüyüm. Sürekli hastaneye girme şansım yok yaşadığı. Yer ve imkanlar dahilinde köy gibj bir yerde yaşıyorum artık bu baş ağrısından bıktım yok mu psikologsuz bir çözümü yoksa intihar düşündürüyor bu Nalet ağrılar. ..
Güncellemeler
+1 yıl
Hdhjdj
Güncellemeler
+1 yıl
...
Sürekli başım ağrıyor ve halsizim ve depresifim. Yoruldum artık yok mu bir çaresi bunun?
Cevapla