Kendini her yerde sığıntı fazlalık gibi hissetmek nasil zor bir his biliyormusunuz?

27 yaşındayım ailemle oldugun evde huzurlu degilim ait hissetmiyorum baska eve cikcak gücüm yok ablamlarda kaliyorum simdi burda da cok mutsuzum nereye gitsem mutsuzum ev kurmak duzen kurmak da cok para ve birikim gerektiren bisey ve ben calismiyorum yillardir hastayim diye evlilik deseniz sevecegim biri de cikmiyor karsima artik sigamiyorum bir yere ya cok kötüyüm sizce bisey olurda degisirmi hayatim cikmaza girdim sanki
Güncellemeler
+1 yıl
ben gercekten erkeklerin bu kadar sığ olmanızı anlamıyorum siz isteyip sevişince ya da umut edince veya sevip sevişince veya azıp sevişince bazen sırf sarhoşsunuz diye bazen sıkıntıdan bazen nedensiz yere kullanılmış hissetmiyorsunuz da biz neden kullanılmış oluyoruz nasi bir beyinsizlik bu ya ben istedim yasadim kimsenin oyununa da gelmedim ekmeginide yemedim kendinizi tanri sanmayi bırakın
Kendini her yerde sığıntı fazlalık gibi hissetmek nasil zor bir his biliyormusunuz?
Cevapla