Kıvırcık saçlı Türk olmaz diyorlar arkadaşlar sizce bu doğru mu?

Yani fenotip olarak Türklerde kıvırcık saç olmuyormuş. Bir kaç yazı okudum bu konuyla ilgili.. Baktığımızda doğu insanında daha çok yaygın mesela. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuyla ilgili?
Kıvırcık saçlı Türk olmaz diyorlar arkadaşlar sizce bu doğru mu?
Cevapla