Çocuklarınız olursa eğer onlara ne isimler vereceğinizi düşündünüz mü hiç... Ne koymayı düşünüyorsunuz :D :D?

Ben erkek çocuğum olursa adını TEOMAN veya ÖMER koymayı düşünüyorum :D İki tane oğlum olursa ikisini de koyacağım :D
Kız çocuğuma ise ELİF ismini :D Tabi olur da elif adında biriyle evlenirsem başka bir isim düşüneceğim :D
Sizler ne koymayı düşünüyorsunuz :D
Hali hazırda evlat sahibi olan anne ve baba üyeler :D Sizler ne koydunuz çocuklarınızın ismini :D Söylemek ister misiniz :D
Çocuklarınız olursa eğer onlara ne isimler vereceğinizi düşündünüz mü hiç... Ne koymayı düşünüyorsunuz :D :D?
Cevapla