Ben erkek çocuğum olursa adını TEOMAN veya ÖMER koymayı düşünüyorum :D İki tane oğlum olursa ikisini de koyacağım :D
Kız çocuğuma ise ELİF ismini :D Tabi olur da elif adında biriyle evlenirsem başka bir isim düşüneceğim :D
Sizler ne koymayı düşünüyorsunuz :D
Hali hazırda evlat sahibi olan anne ve baba üyeler :D Sizler ne koydunuz çocuklarınızın ismini :D Söylemek ister misiniz :D
Kız çocuğuma ise ELİF ismini :D Tabi olur da elif adında biriyle evlenirsem başka bir isim düşüneceğim :D
Sizler ne koymayı düşünüyorsunuz :D
Hali hazırda evlat sahibi olan anne ve baba üyeler :D Sizler ne koydunuz çocuklarınızın ismini :D Söylemek ister misiniz :D
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer