Yalvaririm akıl verin deli olcam, ah kaynana ahh?

Merhaba günaydın herkeze. Size sorunumu anlatmak istiyorum. eşimle cok iyi anlaşırız yani her şekilde uyum sağlıyoruz. Kayinbabam vefat etti kaynanamla kalıyorum. Diğer 4 evladı var ama en küçüğü eşim olduğu için ve onun evine geldiğim için gitme gibi bir durumu yok zaten git diyemem demem de. Millet ne der gibisinden. Herneyse. asıl sıkıntım şu eşimle kavga ettigmzde hemen araya giriyor sen nasıl bir kadinsin sabah uyuyosn akşam uyuyosn ne hizmet ediyosn ne başka bisey sen sinirli o sinirli sen inat o inat. Habire küçük düşürüyor beni. iyice alevlendiriyor öğüt vermek yerine beni iiiyice kotuluyor. her kavga da ayni seyi yapiyor odama gidiyorum ona bir laf ediyor şikayet ediyor kocama. Dün döndü kocam vurdu falan o sırada bile bana fircca atıyor yani düsene tekmede o vuruyor eşim ara anneni gelsin alsn diyor ama annem üzülür diye ona diyemiyorum uzakta oturuyor bu arada 10 aylık kızım var. Blmiyorum siz olsanz ne yapardnz yani eşime hizmet ediyorum afedersnz bütün kadınlık görevlerimi yapıyorum ama bir türlü yaranamiyorm. Haftaya c. tesi gelecek annem beni almaya bir süre babamın evinde kalmayı düşünüyorum lütfen akıl verin
Yalvaririm akıl verin deli olcam, ah kaynana ahh?
Cevapla