
Kız arkadaşım saçlarını kendi isteği ile böyle kestirdi. Siz benim yerimde olsaniz ne yapardınız? Kızlar siz boyle kestirirmiydiniz?

sac icin mi sevgilin burda sorman bile hata onun kararı blki böyle daha rahat daha ck seviyor yakismazsa bu şekil kesmez ve benim asaçlarımda cok seyrek bende böyle kesmek istiyorum
bir kadın saçlarından vazgeçiyorsa bence orda bir sorun vardır
benim kiz arkadasim boyle yapsa şap şap vururdum kafasina
Cevap
2Cevap
bir hastalık yoksa bu kadar kısa kesmem yani kıyamam
Geçerli sebebi yoksa sogurdum
Kestiririm.
Hayır asla
Asla kestirmezdim
Kesinlikle... kıyılmaz bu saçlara, sayın kürk mantosunu evde bırakmış madonna.
@REDHOTLİNE07-4 Ben kessem annem de beni keser
Ana kuzusu bir hatun beklemiyordum şaşırdım
@REDHOTLİNE07-4 Saçma bir bakış açısı iyi geceler
Bu saatte ne doğru ki? Sana da
Çok seksi olmuştur.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar