Görmemek yeğdir görüp divane olmaktan seni.

Merhaba sevgili dostlar... "Görmemek yeğdir görüp divâne olmaktan seni." doğrumudur sizce? :):) Birini seviyorsunuz deli gibi...Ama karşılık bulamıyorsunuz! Onu görüp acı çekmek yerine hiç görmemek daha mı iyidir! Aramızda böyle bi duruma düşmüş olan arkadaşlar varmı? :)

Not: Çok şükür bahsi geçen şahıs ben değilim ::):)
Görmemek yeğdir görüp divane olmaktan seni.
Cevapla