Hiç arkadaşım yok sevgilim yok ben çok üzülüyorum çok güzel olduğum halde yok doğal sarışın yeşil gözlüyüm sizce ne yapmalıyım?

Hiç arkadaşım yok sevgilim yok ben çok üzülüyorum çok güzel olduğum halde doğal sarışın yeşil gözlü olduğum halde yok ben arkadaşımın olmasını karşılıklı aşk yaşamayı sevgilimin olmasını çok istiyorum bakıyorum çok çirkin kızların bile sevgilileri var hem de çok çirkin kızlar ben anlamıyorum yaaa çirkin kızların kaderleri güzel , güzel kızların kaderleri mi kötü oluyor sizce ne yapmalıyım?
Hiç arkadaşım yok sevgilim yok ben çok üzülüyorum çok güzel olduğum halde yok doğal sarışın yeşil gözlüyüm sizce ne yapmalıyım?
Cevapla