Güncellemeler
+1 yıl
Olumlu diyen neden yorum yok
Güncellemeler
+1 yıl
Aheyyy kimse yok
yav yapmayin soyle seyler sonra ortalik bunu kafasina yer edip deneyen kızlarla doluyor
Keske etse bu gune kadar benim yanimda deneyen. olmadi olsa derin derin icime cekerdim :)))
Valla bidenizm
Birde İzmir mis :)) bnde İzmir :))
Hüsnü Şenlendirici gibi mi olalım adam seviyor diye
Neden olmasin
Sonra niye sadece kızlara cevap yazıyorsun diyorlar.
Ne demek
Cevap
2Cevap
Ahaha çok sayko :D
Aynen
Ozurlumusun bilader
Ne alaka
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar