4 ay oldu yumurtadan çikali ve sadece bir kere kafesten çıktı bu da ikinci gidip asma tavana tünüyor inmiyor asagiya cici kuş cici kuş diye çığlık atiyor tavanda sinirlerimizi bozdu :D elimize gelmiyor ordan asagida inmiyor bize alisamadi kendi haline biraksam orda yasayacak yem veriyorum gelmiyor ne yaptiysam kâr etmedi fikri olan var mı
elinle yem ver sana iyice alışsın arada kafesin yanına gidip onunla konuş birde kuşlar yüksek yerlerde tünemeyi sever onu çağırdında gelmesi için bir komut ver parmağını şıklat ya da ıslık çal ödül sistemini kullan
En İyi Cevaplar