Askerde cuma içtimasında etek tıraşı ve vücut kontrolü yapıldığı doğru mu?

Birçok arkadaşım askeriyede cuma günleri etek tıraşı, koltuk altı tıraşı ve benzeri kontrol yapıldığı söyledi. Komutan tek tek herkesi içtima alanında donla sıraya dizip külodu sıyırtıp kontrol ediyormuş. Hatta eger kesmezsen koltuk altı kıllarını çakmakla yakmak veya dayak, tekme, hakaret veya spor, şınav şeklinde ceza da oluyormuş herkesin içinde. Yakın bir arkadaşımı Kıbrıs'ın güneşinde tırnakları yeterince kısa değil diye 40 derecede 5 saat donla bekletmiş bahçede komutan. Var mı böyle bir kontrol? İlk girişte de sünnet muayenesi için pipimize bakıyorlarmış. Doğru mu cuma günü silah ve kişisel bakım gününde böyle hayvan muamelesi gördüğümüz?
Askerde cuma içtimasında etek tıraşı ve vücut kontrolü yapıldığı doğru mu?
Askerde cuma içtimasında etek tıraşı ve vücut kontrolü yapıldığı doğru mu?
Cevapla