
Tabi bu bir teori fazla endişeye gerek yok. ama olabilme ihtimali düşündurucu ben 46 yaşinda olacagim yeter heralde

50 yaşında... girmeyen bir gök taşı kalmıştı ona da hoşgeldin naber deriz.
bir o kalmıştı çarpmayan oda çarpsın eksik kalmasın
2 sn sonrasının garantisi yok ama hep hesap peşindeyiz 42 yaşımda
Cevap
4Cevap
Oyyyy soylemesem iyi olur🙄
onun yorungesini değiştiriyorlar
hahahah uydularla yapiyolar yerini tespit edip roket atiyolar uzayda parçalanıyor onlar
iskalasa diyelim dünyada harhangi bir yere duser :)
tabi düşmenin hızıyla yanarak ufalana ufalana ne kadar gelebilirse :)
ama işi şansa bırakmak istemeyen bilimciler de uzayda hallediyor işi ;)
bana degil Allah'a güven ;)
52 olcam vay be genç ölücem
O zaman emekliliği sayarız heralde ne bilim abi
Nasip dicen ne yapcan 😋
47 ama belki yarını göremeyecez
Ay hesap 22 yaşındayım şimdi
49 ve nerede bizde öyle sanş
47..
Hadi artık
44 .
Aman ölürüz belki
42 yaşında olacağım
Oha lan 35 te intihar dusunuyodum 40ta olur shjds
41..
41 😳😳😳
yaw he he
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar