Sigara içenlerin uğradığı ayrımcılığa dünya da hani sağlık falan tamam da şu anda dünyada sağlığa zararlı olmayan hiç bir şey yok ki neredeyse sigara bunun yanında ufak kalıyor. #Wimpy
Sigara içenlere neden ikinci sınıf insan muamelesi yapıyorsunuz?
Bünye alışmasını için o kokuya kesin ağır bir koku ve burun içinde yanmaya sebebiyet verir. İçen bir kişi ya da içenin yanında çok duran kişi için alışmıştır o burun içindeki yanmanın acısına tepkisiz kalır. Hadi iç bişey demiyoruz. Üstüne parfüm sık , ağzına nane şeker at. Ev ortamında isen misafir geliyor ise mum yak. Yani tedbirini alsın...
He bazı insanlarda sigara içenin davranışları kişiliği bozuk olarak tanımlamaları salaklık...
Siz iciyorsunuz diye biz neden dumana maruz kalalım? Ben migren hastasıyım dumana maruz kaldığım zaman yataktan çıkamıyorum. Kimisi kanser kimisi astım hastası olur. Iciyorsan çık dışarı iç. Ha zor geliyor ise bunları yapmak o zaman içme.
iyi de sigara çok küçük bir etkiye sahip bunların yanında. hava kirliliğine sebep olan etkenlere bakarsan sigaranın çok payı yoktur. örneğin çin. hava kirliliği yüzünden astım hastaları çoğalmıştır vs vs yine kanser çoğalmış. ama bu konunun sigara ile alakası yok. sanki cezayı sigaraya kesip bunlara neden olanları savunuyorlar
İçenin halinden içen anlar içmeyenler biri sigara içti mi ayy kendine yazık nie iciyorsun cebinede zarar sağlığınada yok o parayla kendine sunu alirdin bunu alırdın sananeee sizeneee sanki içmeyenler çok para biriktiriyorda biz size saygı duyuyoruz sizde bize duyun 🤐🤐
Hiç de umursamam açık alanda içiyorum insanlara yaklaşmıyorum küçük çocuk varsa yanımda özellikle açık alanda olsa bile içmemeye özen gösteriyorum daha ne yapayım :)
8 sene içtim karton karton alırdım. 1 aya yakındır içmiyorum ilk 1 hafta çok zor geçti ama şu an da hayattan zevk alıyorum gerçekten soluduğum havanın yaptığım işlerin tadı var :) Şu iş bitse de sigara içmeye çıksam deyip ona odaklı yaşamıyorum. Tıkanma öksürük balgama da elveda :) Aylık 500 tlmi de canımın istediği yere harcayacağım :)
Sigaranın zararı az mı? Belli bir yıl sonra çıkmadık hastalık kalmıyor ve bu hastalıklar da sıradan hastalıklar değil. Cebe zararlı, sağlığa son derece zararlı -adeta yavaş öldüren bir zehir niteliğinde-, tadı kötü, ağız ve giyimde leş gibi koku bırakıyor... İçmek için tek sebep beyne geçiçi bir süreliğini az oksijen gitmesini sağlayıp düşüncelerden bir nebze uzaklaştırmak. Bunun için de değer mi bilmiyorum. :)
maddiyat konusunda o kadar zararlı değil aslında devletler yükseltiyor o parayı. normalde ucuz bir şey sigara ama vergisini çok bindiriyorlar. kaldı ki içen yine içiyor sonuçta :D
zevk meselesi oldugu icin biliyorlar insanlarin birakmayacagini basiyorlar vergiyi zammi. icki de ayni poh. allahtan pipo iciyorum ve antidepresanimdan dolayi icki yasak size kolay gelsin 😎
İçmeyene veya bırakana çok ağır kokuyor çünkü. İşte bu yüzden. Ve sağlığa ne kadar zararlı olduğu da aşikar. 2. sınıf muamele değil ama bunu bile bile kendine neden yapar insan, zarar verir? Bunu anlayamamak olabilir.
Sigara içenlerin büyük bir kısmının ağır bir ergenlik geçirdiğini düşünüyorum çünkü. Yani kötü bir geçmişi olabilir Sonra kokusu inanılmaz rahatsız edici içenler abarttığımızı düşünüyor ama gerçek bu 2. sınıf muamelesi gördüklerini ise düşünmüyorum
Sanırım sigara dumanından rahatsız olan, ölümüne öksürük krizine giren biriyle aynı ortamdayken sigara içmemişsin. Sigara dumanını soluyunca gidip kusan arkadaşım var benim :// Şahsen ben de sigara dumanından geçilmeyen yerlerde uyuduğum zaman sabah gözlerim kızarmış vaziyette uyanıyorum. Burnum tıkanıyor falan. Başımı ağrıttığı bile oluyor. Fazlasıyla ortamında bulunmama rağmen üstelik. İçmişliğimde yok değil. Ha bana göre ikinci sınıf insan da değiller. Çevredekileri rahatsız etmesinler kafi
En İyi Cevaplar