Sigara içenlere neden ikinci sınıf insan muamelesi yapıyorsunuz?

Sigara içenlerin uğradığı ayrımcılığa dünya da hani sağlık falan tamam da şu anda dünyada sağlığa zararlı olmayan hiç bir şey yok ki neredeyse sigara bunun yanında ufak kalıyor.
Sigara içenlere neden ikinci sınıf insan muamelesi yapıyorsunuz?
#Wimpy
Sigara içenlere neden ikinci sınıf insan muamelesi yapıyorsunuz?
Cevapla