
Beni milletvekili yapar mısınız? İletişim gideri adı altında millete itelemem gerek assdf. Siz ne kadar ödediniz en fazla 😄?

Hattın üstünden kampanyalı cihaz falan mı aldın
Fatura uçmuş gitmiş, herhangi bir paket falan yokturdu muydu 😭
Kotayı aşarsan öyle, olur böyle
O değilde bu Turktelekom herkesin fatura kesim tarihini ayın 9 u olarak ayarlıyor
Neden
Bir arkadaşım herkese internet şifresini dağıta dağıta ay sonunda 657'yi görmüştü. Şaka gibiydi hala dalga geçeriz.
henüz kontor lu telefonla sms atılmadığı zamanlar beşiktaşın bir avrupa maçının ikinci yarısı başından sonuna kadar ev telefonundan aradım sevgilimi. dörtyüz küsür girdi.
650 tl odemistim ama o siralar inanilmaz yogundum telefon trafigiydi resmen
Cevap
15Cevap
Genel de 100 TL ama birkere 800 Ödedim 😂yurt dışı şeysiydi.
14 yaşındayken telimin mobil verisini açmış 1 ay boyunca kapatmadigim için 500 gelmişti sonra annemden bir terlik şov kapmiştim
Fakirliğe bak hazır kartlıyım😂😂😂
Telefonum fatura li değil.
400 küsür ödediğim olmuştu bir defa
Ben de milletvekili olmak istiyorum ya 😑
En fazla 30-40tl gelirdi :/ :D
Artık o da gelmiyor :D
7 sene once 350odemistim
1090 lira ödemiştim hiç unutmam
Her ay sabit ödüyorum ben, 60$.
sen verejek 60$
Ruyamda 15 bin borcum oluyodu yaa tobe
450 civarıydı diye hatırlıyorum.
265 ödediğimi hatırlıyorum
1300 tl ödedimi biliyorum hocam :))
82 falandı çok mu fakirim lan
Ben degilde kuzenime bir ara 1.536 gelmisti :D
340 diye hatırlıyorum
320 felan
faturaliya hayir😠
270.
Sarj aletini çıkar çok dolmuş
Peki 😄
bir düşüniim 😏
Benim boyle degil 😀
20 tl
852tl
aynen Turkcelle selamlar.
Her ay 189 tl
48 lirab
153€
145 tl..
315 tl odedim
70. ..
80 ni geçmiyor
439.55 kueıi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar