ben ikizler 👏 zekilik ders konusunda yok😝😝 ama diger türlü var 👊kanmamm 


Kafama koydummu yaparım önümde kimse duramaz. Kendim için en iyisini yine kendim bilirim. Yanlış anlamayın fikir alırım ve fikirlere değer veririm ancak hayatımı ve hedeflerimi kimse yönetemez!
Gidene kal demem
gelene niye geldin demem..
ama giden bir daha dönerse beni eskisi gibi bulabilir mi
işte bunu bilemem :)
Aynen kafama koyduğumu yaparım zoru severim imkansız zaman alır assd ama ben de önemli olan kafaya koymak onu kolay kolay beceremem 😁😅
beni kimse aglatamaz ben kendi hislerimi tutamadigimda aglarim
baskasi yuzunden degil dogru
Cevap
34Cevap
Kimseyi satmaz hmm. Çok öne çıkan bir karakteristik özellik değil benim için. Bu çağda İnsan satılıp alınmayacağını bildiğime göre hareket ettiğim için bazıları çok satıcısın diyebiliyor.
Terazi:Kafasına koydu mu yapar!
Kesinlikle öyle:)
-Gecen bol olsun.-
"Aslan; onu aglatamazsin, aglamaz." demiş. Yalan.. zor ağlar ama yine de ağlar.
Burç ve de yükselen ikizler...
Yalanla işim olmaz! ♍
Başak. Sende balık tipi var
Beni ağlatamazlar, ağlamam! 😏
Leon :D adamı madam yaparım madam dss
aşık olmaz aşık eder uuu çok iddalı
uu 2 akrep ne yapıcak o zaman😂
ikisi de aşık olmuyorsa hiçbişey olmaz😂
2side eder o zaman 😂😂
eder ama başkalarını işte😂 birbirini edemiyorlar
Garip olmaz ama eder biz hep sap kalıcaz demekki😂😂
galiba😂
ben öyle olurum😂
olmazsın😄
olurum 😄😄
yaa sus😄
peki😄😄
olmazsın çünkü😄😄
Neden beybi😄😄
kimse almazsa ben alırım 😂😂
ahaha onların almasına gerek yok sen al😂😂
alırım 😂
al onlara bakmam zaten😅😅
pikii😄
pikii😅😅
Kova burcuyum yükselen yengeç ikisi de uyuyor.
aşık olmazmışım aşık edermişim çokta saçmaymş
Çelişiyor yaf. Ben duygusal insanım. Ağlarım :((((
Oğlak: Yanlışı asla affetmez demiş çok doğru :D
balık :) vazgecemedıklerındenmıymişik
kimseden izin almayan tiplerdenmişim
yanlisi asla affetmem 🤔
tam tersi. asik olurum. asik olmazlar :(
Aslan ama aglarim ben
Seni tanımıyorum.
#Başak
yay , kimseyi satmam..
Aşık olmaz, aşık eder! 😄
Aşık olmam ama ederim akrebim 😈
Yaymışım
Başak :D
20 Mart Balik :)
Aslan !!
Yay ben🌺🌸😍
Yengeç
Başak♍
Boğa.
Akrep Nalan 🙈
Kova:d
burçsuzum
Akrep 😂
Yengeç.
Akrepp
yay !
ikizler ;)
bende ikizler :)
Yengeç..
gidene kal demem
Akrep
Akrep.
akrep 🍀
Boğa 🐮
Yalanla işim olmaz.
Balık 😳😘
terazi
Akrepim😂
asla sıkılmm dogru
Balık
balık
Burcum yok
Yayy😏
ikizler
yengec
boga
boğa :-)
kooç
Kimseyi satmam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar