Namaz kılarken çok hüzünleniyorum bazen ağlıyorum bunu yaparken bu yanlış olurmu?

o anki duygularımı dışa vuruyorum istemsiz..
kocam bana çok hakaret laf ediyor günahımı alıyor yaptığım yemeklere hep kusur buluyor bana karısı gibi hissettirmiyor öylesine manen kopuk sahiplenme duygusu yok ve ben hep dua ediyorum ağlıyorum bu yüzden namaz kılarken
Güncellemeler
+1 yıl
kocam sürekli alkol de alan biri
Namaz kılarken çok hüzünleniyorum bazen ağlıyorum bunu yaparken bu yanlış olurmu?
Cevapla