Herkese selam.
Benim problemim şu ki boyuma göre ellerim ve ayakklarım küçük.
Boy:182
Ayak Numaram:40

Kilom: 87 ama fitim.
Genelde kızlar çok tatlı durduğunu söylüyor ama ben bu durumdan rahatsızım. Özellikle erkekler dalga geçiyorlar.
Benim problemim şu ki boyuma göre ellerim ve ayakklarım küçük.
Boy:182
Ayak Numaram:40

Genelde kızlar çok tatlı durduğunu söylüyor ama ben bu durumdan rahatsızım. Özellikle erkekler dalga geçiyorlar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
o eldeki tüyler? 😳
Pardon ben niyeyse bunu bir bayan sordu sandım kusura bakma 😄
Evet ellerim biraz tüylü
Ahaha
Yani iyimi sence bir erkeğe göre
kötü değil gayet iyi :))
Teşekkürler iyi görüşün için.
yoo gayet iyi
Ama insanlar küçük olduğunu söylüyorlar özellikle erkekler.
Fırıncı küreği gibi elin var mk ne küçüğü
Yakından çekildiğinden büyük duruyor :)