İyi bölumde okuyan tipsiz erkek/kız mi kötü bölumde okuyan yakısıklı erkek/kız mı
secin birini
secin birini
Kanka okuduğu bölümün benim için önemi olmaz. Hiy güzelliği lazım. Ne diyor Mevlana Mevlana diyor sanırım. Yüz güzelliğine 40 günde doyarsin ama huy güzelliğine 40 yılda doyamazsin. He tabi güzellikte önemli ama huy ve güzellik ikisi bir arada olmali
Kişiliği güzel olan. Çünkü güzellik geçici kişilik kalıcıdır.
iyi bölümde okuyan olsun. kariyer biraz daha önemli
:D öyle
Cevap
2Cevap
tabikide iyi bölümde okuyan tipsiz yakışıklıligi napim ben aptall alduktan sonra
yakışıklı erkek milletin olur benim değil o yüzden tatlı ve bakimli olmasi yeter
Ahlakı güzel olsun yeter
Zeki güzel etkileyici ve iyi bölümde okuyan 😃
Kötü bölümde okuyan
Ortası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar