Kanı çok fazla seviyorum iyi bir şey mi yoksa kötü mü?

arkadaşlar kanı çok çok fazla seviyorum başkalarının canı ne bilim tatlı çikolata felan isterken benım canım çok fazla kan istiyor parmagım kolum dudagım kanadığı zaman felan kanımı emiyorum. bilerek dudagımı kanattıgım bile oldu. bunun nedeni var mıdır acaba?
Kanı çok fazla seviyorum iyi bir şey mi yoksa kötü mü?
Cevapla