En çok hangi bölgenin şivesi hoşunuza gidiyor ve nerenin şivesini konuşabiliyorsunuz?

Ben iç anadoluluyum ama doğu şivesine bitiorum:D Özellikle Gaziantep şivesi... Veya şu çocuğun şivesi gibi :D link ( Ortalarda cikior ) Yada link

Veya Karadeniz şivesi de bir başkadür bayılırımm :D

link

link

Özellikle karadeniz şarkıları candır can... Bir de Rahmetli Kazım koyuncudan... link

Genel olarak şive li konuşan insanları zevkle dinlerim hangi bölgeden olursa olsun.. İyide kaparım hemen.. Nereye gitsek kaparım şivelerini :D Ama kendi memleketimde yada bizde diyim şive konuşulmuyor maalesef...

Peki ya siz?:D Hangi bölgenin şivesi hoşunuza gidior ve nerenin şivesini konuşabiliorsunuz?
En çok hangi bölgenin şivesi hoşunuza gidiyor ve nerenin şivesini konuşabiliyorsunuz?
Cevapla