bir bakıyorum bütün 97liler 20 olmuş ooh kebap ne güzel ben ne zaman olcam banane ya tam 20 olucam onlar 21 olcak..😒😒😒🚬🚬
#blond
#blond
Yahu ben de aralıkta falan doğsam iyiydi Şubat nedir hop yıla giriyoruz hemen yaş atlıyorum😹😹
20 deme banaağğ çok böyük hissediyom ya fazla geldi sonğdmüomdı
Yılın ilk aylarında doğmak da çabuk yaşlandırıyor. d
Baya orta oldu Mart 😂
o değilde sen xperi geriye doğrumu kasıyosun kzıım?
Vay eziq
Cevap
23Cevap
Son ayda doğmaktan memnunum ben. Üniyi 2. senemde kazandığım için sınıftakilerle aynı yaştayım.
Hem aydan dolayı okula erken yazıldım ve bunun da avantajları görülebilirdi
Bende 97 lı olmak guzel 20 21 olup ne yapacan ıs guc okul war bıssuru sıkıntı boyle olman daha guzel bence
Dünyaya yakın olan varya beyaz bişey
Yaza başlangıç diye dogurmuslar beni. Dert etmeye gerek yok. Akıl yaşı önemli. Kıskanma kız arkadaşlarını
@buselimuseli0622 .. muhatb olmuyorum artik sizinle nen kiziyor cunki 😥😥😀😀
😀 sacmalama
hahahaha @buselimuseli0622 ... seninle muhatb olucm artik 😀😀
ask yasiyoruz 😅😅😅
bas belasi yakama bulasti 😁
amin sağol 😀 @bloond
@buselimuseli0622 . basinin belasiyim artik 😂😂
Emre nasik bir seysin sen ya 😂 tobe yarabbim
@buselimuseli0622 . hahaha ask iste ask bu 😀😀
@bloond oyle yap 😂😂
@bloond yakma beni al su bas belasini heryerde beni buluyo 😢😂
@bloond.. bakma oyle dediğine oda hoslandi benden. ayirma bizi 😂😂
@bloond iyi akil verdin ona aferim sana
ayda doğmadım dünyada doğdum
Ben kendi doğum ayımla aşk yaşıyom Haziran galp ben
Tek derdin bu olsun ya
Büyümek iyi bir şey değil çocuk.
Allah başka dert vermesn bacım😂
Annem 2 ay daha tutsaymış içerde keşke
Bende niye 21 yazıyor ya 3 Şubat 97liyim 😂😂
Ekim halimden memnunum valla
Ben 3 Nisan da doğdum 😀
Şubat demekten gına geldi artık :DDDDDDD
Ekim
Kasim
İkinci ayında
Ağustos
Aralıkkkkk 😡
Şubat
Haziran..
Ocak
Eylül ayında doğdum.
Ağustos :(
Kasım iyidir iyi.
hangi ayda dogdun?
Mayıs
Haziran
Kasım
Ekim :d
Ağustos
Martt
eylül
Agustos
Mart 9
Şubat
valla ya
19 mayıs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar