Yılın son aylarında doğmak çok sinir bozucu değil mi ya? Siz hangi ayda doğdunuz?

bir bakıyorum bütün 97liler 20 olmuş ooh kebap ne güzel ben ne zaman olcam banane ya tam 20 olucam onlar 21 olcak..😒😒😒🚬🚬
#blond
Yılın son aylarında doğmak çok sinir bozucu değil mi ya? Siz hangi ayda doğdunuz?
Cevapla