
#blond

Mimiklerini falan izlerim o haline içten gülerim. Sonrada zaten açıkça yalan olduğunu bildiğimi dile getiririm.
Teşekkürler.
içimden bak cakala hala yutturmaya calisiyo
diyip gülüyorum
yine yine yeniden 😨
timim🐴
c12.incisozluk.com.tr/.../619834_o2e23.jpg böyle hissediyorum :D
İnanmış gibi yapıyorum.
Teşekkürler.
Cevap
18Cevap
Annem kaldırdı yaa
Yok beeee bakırköyden daha yeni geldim eve hxjx
Eyv kardo hxjx
ben yalanlar karşısında sadece kahkaha atarım şekilden şekle girmektense 😂😂😂
Eğleniyorum. Anlamamış gibi yapıp sonra istediğim vakit maskesini düşürünce yüzündeki ifadeyi izlemek komik oluyor
Üzülüyorum bazen...
https://i.hizliresim.com/vbmn6p.jpg
Güldürmekten başka hiç bir halta yaramıyor kendi yalanına kendisi inanıyor
Hiç haberim yokmuş , bilmiyormuş gibi davranıp karşımda bir insan kendini daha ne kadar çok düşürebilir diye izliyorum. Sdfsd
içimden anlat anlat sen seversin yalanı diyorum genelde :D
" At yalanı öpeyim inananı " diyorum
bidaha tiksiniyorum ondan :)
Icimden soverim ama icimden :D
bunun erkek versiyonu
Ay sinir olurum ya😹😹
direk müdehale ederim
Çok acı verici ya 😀😀😅😅
karismdakinin ne kadar zavalli oldugunu
Vallaha ben lafi sokuyorum :D
yav hehe diyom icimden :)
He he tamam sen anlat diyorum
Harbiden mi yemin et diye dalga geçerim
İçimden yalancının diye cümleye giriş yapiyorum.
Sıkıntılı hissediyorum.
sanane
Dinlemiyorum
Umursamıyorum
Yav he heee
Sıkıcı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar