ya ben neden yapamıyorum neden olmuyor benim eksiğim ne diye isyanlardayım yaaa ouffff ne yapcam ne olcak nasıl olcak?
Ben de güzel yemek yapmak istiyorum!
Ben de güzel yemek yapmak istiyorum!
11 yaşında mecburiyetten başladım yemek yapmaya. zamanla olcak şey iyi yemek yapmak. şimdi mantı açabiliyorum içli köfte yapabiliyorum sarma sararım baklava gibi aşırı ustalık gerektirmeyen her şeyi yapabilirim sıkıntı yapma tadına bak baharatını filan koyarken. olur elbet :)
zamanla olur kimse aşçı doğmaz ki. denemeye devame t.
güzel yapıcam ya hırs yaptım resmen artık:)))
insan mecbur kalmadıkca güzel yemek yapamıyor :D ben gurvette örendim bütün herşeyi ondan öncesine ben de yapamıyordum. yani zamanla yapa yapa örenirsin çok zor bişey değil sadece sen bunu çok fazla büyütüyorsun.
yemek yapmak dünyanın en zor şeyi be :)
çokkk zor çooookkkk:)))
bu işi siz devir alsanız artık :D
niyemiş biz öğreniyosak sizde öğrenebilirsnz :D
bi gün mecbur kalırsan görrüm seni :D
ya cebinde paranda yoksa :D
tamam tamam pes ediyorum aç kalmazsınz :D
gıcıklık etme :D
gözüme gözükme :D
boğarım seni :D
iyi ben gidiym o zamn :(
tamam hadi güleym bari iyi günler sana :D
Cevap
18Cevap
kardeşim emin ol erkek halimle yumurtayı suda yapmayı bilmezdim:D sonra özendim baharat kullanmaya başladım:d şimdi iftar yemeklerini ben yaıyrpoum evde:D bence özenmelsiin görünüm çok önemlidir yemeğe baktında gel beni ye demeli! süsle birazQ
süslemekte sorun yok tadu güzel olmuyor.:)
o zaman her yemeği kendine yapıyormuşsun gibi yapıcaksın mesela tok karna asla ymek yapma! yemek yaparken aç olmalısın.!
Yemek yaparken dikkatli olman lazım. Yemeği yakmamaya felan. Hem her insan ilk seferde yemek yapamaz zamanla olacak iştir. Vazgeçmeyin... Hatalarınızı gözden geçirin...
inşallah güzel yaparım zamanlar hiçbirşey mi güzel olmaz yaa:(((
isteyerek yapman önemli ilk başta
heryer tarif kaynıyo bir kötü olur iki kötü olur üçüncüde güzel olur
babam hep böyle derdi pes etmedim şimdi harika yemekler börekler yapıyorum
sende pes etme
O telefonu elinden bırak aklın telefonda olduğu kadar yemekte olsa bence çok güzel yemekler olsun ya da yeterince sevgini katmiyorsun can somurtkan birimisin acaba ?:))))
Bu soruyu neden gizli sordun anlamadım. Utanılacak bir durum mu yemek yapamamak ? workshop'lar yapılıyor onlara katıl. öncelikle istekli olmak lazım.
Annen sana en iyi örnek olur canım. Mutfakta yanında kall :)
Soru mu bu :/ yemek yapamıyorsan annenden, teyzenden ve saire öğren, yemek kitapları al, her gün televizyonda bir sürü yemekler yapılıyor, onlara bak, yemek yapmayı öğreten yerler var.
anam sana el verdim yemeklerin lezzetli olucak demişti. şu yaşıma geldim rahmetliyi haksız çıkarmadım. yemeklerim ayıptır söylemesi çok güzeldir
püf noktalarını öğrenebilrsin mesela. sık sık yemek yap bide.
ben bile patlıcan musakka yapabiliyorken sen yapamıyorsun evde kaldın kızıııım
Bende yemek yapmayı öğrenmek istiyorum :)
Yapa yapa öğrenirsin.
boşver kocan yapar ahahahaha
ahahha keşke yapsa ya ne güzel olurr
Aneyle birlikte mutfakta vakit geçir.
Ben yardım edebilirm sana :D
Ne Yapıcan Yemeği Menemen Yap Yeter
Bi şeyi beceremiyorsun birde kız olucan,
yemek yapabilen koca bul
annenden yardım iste öğrenmene yardımcı olacaktır.
Yardım al iyi yemek yapan kişilerden..
annenden öğren veya babaannenden :)
acele etme zamanla kazanılıyo o yetenek
bayadır yapıyorum ama hala beceremedim:)) sanırım yavaş yavaşş öğrenmeliyim yoksa evde kalacağım:9
sana yardımcı olacak kimse yok mu anne anneanne
Ben öğretirim istersen
at kendini camdan asaga yemekte yapamiosn :-)
pratik lazım pratik. tabi birazda yetenek
öğretebilirim :)))
yok teşekkürler ben öğrenirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar