İnsanlar hayal kurmayı sever, çünkü orda her şey dilediği gibidir, siz ne sıklıkla kurarsınız 🙂? 


İnsan bazen aklında hayalinde istediği manzarayı görmek ister. Zamanla anlar ki sadece kendi iç dünyasının oluşturduğu bir hayal ürünüdür. Bu yüzden gerçekler ve net olan şeyler varken hayale takılmak kalbi aldatmaktır.
Allah nasip etmeyeceği şeyin hayalini kurdurmazmiş. İnşallah güzel hayallerimiz bir gün gerçek olur. 🤗
İnşallah 🙂
benden çok hayal kuran bir insan olduğunu zannetmiyorum..
Ben gözümü kapatınca direk uyuyakalıyorum malesef 😂
Hahahaha😂😂
Cevap
22Cevap
Ozaman uyuyorum ben ya 😅 gözlerim açık bir noktaya dalarak kurmak daha güzel oluyo 😀
gümlük 5 dakika meditasyon gibi hayal kurarım planlarımı unutmamamk için pozitif enerji için hayal kurmakta mı paraylı kooordeeeeeşim :)
Genelde uyumak amaçlı kullaniyorum gözkapaklarımı😎
Hayal kurmayan olmaz zaten hayaller olduğu sürece bizler yaşarız hayal biterse ömür biter
Ben gözümü kapatmadıgım halde hayalperest yaşıyorum
Her gece aynı saatte. Olmazsa olmazım. Gözlerim açıkken hayal kurabiliyorum ama müziksiz asla. ☺️
Zaten başka bir neden için gözünü kapatmaya gerek yok ki.
geceleri hayal kurarım sabah olunca hayallerimi yikarim
ulaşamayacagım hayalleri kurmam ulasacaklarımı kurarım
Son kaç gündür kafamin içi okadar yoğun ki, geceleri hayal kuramıyorum. Kuramadığım içinde uykularım bana zehir...
Hayır...
Hayallerle yaşama yaşını geçtik.
Hayal kurmanın yaşı olmaz, özellikle 26 yaşındaysan
gözümü kapayınca önümü göremiyorum zor ölede
Tek o amaçla kapatmam
Gözü acık kurulmuyor mu😂
Kapalı daha etkili 😂
Birde böyle deneyelim 😂
Tımım 😂
TÖMÖM😂
Gözlerim açıkken de hayal görüyorum :)
Uzun süredir hayal kurmuyorum
Çok sık değil, zira hayallerim hiç gerçek olmadı
Gözlerimi kapatmadan da kurabiliyorum.
canım istediğinde her an kurarım
Hayal kurmayı sevmiyorum kurmuyorum
Uykuya dalmadan once hep hayal kurarim :-)
Ancak hayal kurarız zaten :))
yoo uyumak için kapatırım
Olur ama fena olur...
gözler kapalı iyi olur ama bendeki hayal değil :)
Gerceklesecek hayallar kurmayi tercih ederim
Olmaz mı :D
günde 6 saat
Kurmam yaşatırım
Evet her gün.
Hayır
Her gunn
tabiki
Cook
evet kurarım
sürekli
Ayda bir iki kere
oluyor
Olur.
Hergun 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar