Aşkım Level 10
Altında kalmayayım..
Cevaplarınız içiin teşekkürler.
dün bir haber okudum polonyada vampir mezarlığı bulunmuş.habere göre, cesetlerin kafaları kopuk halde ayaklarının üzerindeymiş.bunu da tekrar dirilmesini istemedikleri canlılara yaparlarmış.falan filan işte.vampirlerin esin kaynağı yarasalar küçükken az koşmadım peşlerinde (vampir olmak isterdim de, sanırım hala istiyorum) tabi o kadar vampir filmi yaparlarsa biz de özeniriz.vay efendim ışık hızıyla yol alıyorlar, tek bir vuruşta at gibi bir kurdu yere seriyorlar,yaşlanmıyorlar yaaa
eğer gerçekten vampir varsa lütfen beni de ısırsın çünkü yaşlanmaktan korkuyorum :P
vampir diye bişey yoktur çocuklar bile inanmaz, şey çok mu alacakaranlık izledin?
link sabırla oku ilginç olan şey farklı adlarla olsada dünyanın farklı bölgelerinde eski uygarlıklarda bahsedilmiş olması
Vampirim, soruları alayım?
İç beni ::) Profil fotona aşık oldum :D
<3
Beni listene al <3
o benim -,-
Teşekkürler <3
uff slk yha .s .s
ayhhhhhhhhhhhhh hayırrrrrrr
<3 <3 <3
Oo kanka.^^
Söylemem.
Git başka kurbanlar bul kendine kanka.
Benim kanım özel. Kimseye yar etmem.^^
Üzgünüm kanka. "Kankalığımız buraya kadarmış." deme sakın!
Döverim. Sakız vereyim sana. Sivri dişlerine iyi gelir.
Cevap
21Cevap
Merhaba Hıçkırık kardeş
Vampirler hakkında bilgim yok. Olmayan şey hakkında ne bilgim olsun
Bizim Yarasacı'ya soralım onları
kazıklı voyvodadan ileri gelen bir hikayedir.
link
öncelikle vampirler önceden vardı kabul ediyorum ama şuanda yok vc17 virüsü vampir yapar tarantularda bulunur bir dene olursa bana geri dön
en yakışıklı vampir brad pittmiş link
bi ara araştırmıştım tarihte insanları ölürüp kanlarını emenler varmış ama filmlerde işlenenler gibi doğa üstü güçleri falan yokmuş bildiğin psikopatlarmış
Hepsi böyle olsa iyiydi link
yahu hepsi israf bir damla kan emmek için öldürüyorlar
hepsini içse ok bişi demicem
ama bir damla kan emiyor sonra bırakıp gidiyor
yapmayın kardesim bir yolunu bulun su işin degilmi?
Niye Edward cullen gibi birini mi hayal ediyorsun :D
ramazanda oruç tuttukları için sıkıntı yok.dışarda gezebilirsin
Madem kaşındın
Pedlerinizi çöpe atmayın biriktirip onlara verin.
Ayyyyyy:/
Aşkım level 10. Bu ne yahu?
Vampir diye birşey yok.
Benden bahsediyor <3
Kanka senn kan grubun neydi sorması ayıp :/
Tadını merak ettim :/
Kankana bir kan bağışı bile yapmadın, ne biçin kankalık bu :(
Ben kankamı bi' kan vermedi diye yarı yolda bırakmam. <3 Vermiyorsa zorla emerim kanını :/
Sakız da bir süre idare eder kanka teşekkürler -_-
:*
Askerde vampir arkadaşım vardı aynı tertipdik, gayet efendi biriydi
vampir diye bir sey yoktur ki hakkindaki bilgiler gercek olsun ?! -.-
Sarımsak geliyor aklıma oyhh sarımsaklı yoğurt dökülmüş kızartma <3<3
Vampir değil de insan kanı içmeyi seven insanlardan oluşan kültlerin olduğunu biliyorum
Buna kafa yoracagna el isı dantel örnekleri çikar:/
kazıklı voyvodayı araştır..vampirizmin ilham kaynağı pislik herif
çok eskiden ingilterede bir köyde insan kanı içmek gibi bir durum olmuş bazıları hala olduklarını söylüyor ben bakmıştım önceden
Bugünlerde herkes kafayı vampirle bozdu iyice. Yok böyle birşey yok.
Hey Allahım ya derdin bu mu yani
uslu durursan vampileri görebilirmişsin. ehe
Yine mi vampir sorusu.
mesela meraklı kızları severiz .
Tamamen hayal ürünleri...
Sana bir bilgi vereyim; kan emiyorlarmış.
nerden aldın bu bilgiyi sakın kimseye söyleme aramızda sır olarak kalsın
vampire diaries izliyor musun:(
Boynuna dalıcam şimdi sus :// :D
<3
Bende Wampirim DayWalker.
sadece korktuğumu biliyorum
Neden herkes vampirleri soruyor ya :(
aaa yoksa bilmiyormusun bugün dünya vampriler günü
Benim için kavga etmenize gerek yok kızlar, ikinizi de içebilirim :d :D
Oyhh vampir konusu şuan hit yaptı
Beyaz tenli <3
kaç yaşınsadınız siz
18
böyle saçma şeylere kafa yormamanızı tavsiye ederim küçük hanım
daha önemli uğraşlar inançlar edinebilirsiniz
sormadan ısırıyorlar
Merhaba, ben vampir.
kanatlılar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar