Çayımın şekeri olur musun?

Hani şekersiz çay tatsız birşeydir. Pek keyif vermez içerken. Genellikle unuturuz şeker atmayıda bir yudum alınca yüzümüz ekşir, istemsiz bir şekilde ''şeker atmayı unutmuşum'' deriz etrafımızdakilere ; bir suçluluk haliyle. Hayatta böyle değil midir ? Şekersiz içilmez melet. Yakar insanın içini kurutur... Onu diyorum işte ; çayımın şekeri olur musun ?
Çayımın şekeri olur musun?
Cevapla