B*k altın olsaydı fakir g*tsüz doğardı sizce doğru mu?

abi bak şimdi 😂 ortalık gel nolur agzıma sıç diyenlerle dolardı 😂😂😂 ama varyaa sıçarken acıtır harcarken mutlu ederdi 😂😂 😂 sonra bok gibi para sözü gerçek olurdu ha bide ishaller zengin olur Müshil satışları patlama yapar cimriler de hiç sıçmazdı 😂😂 aslında sıçmaya bile kıyamazdım biliyomusun 😂😂
B*k altın olsaydı fakir g*tsüz doğardı sizce doğru mu?
Cevapla