Fake hesap oldugumu biliyor.
Kim oldugumu ögrenmek icin savcılıga basvuracakmıs. Sonuç ne olur ögrenir mi?
Kim oldugumu ögrenmek icin savcılıga basvuracakmıs. Sonuç ne olur ögrenir mi?
Fake hesap savcilık tarafından bulunamaz. Bulunması için gerçek isminle hesap açman gerekir. Bırak bu durumu, Twitter üzerinden CB'ye hakaret eden fakeleri dahi bulamıyorlar. Nedeni ise şu;Twitter yurtdısından yönetilen bir şirket. Savcının siteye girişi öğrenmesi için öncelikle Twitter resmi sitesinden resmi izin ve giriş talebi almaları lazım. Hesabında seni eleverecek bir şey yoksa çok çok ciddi bir suç işlesen dahi Twitter'a ulaşim kolay olmadığindan yerin tespit edilemez. Ancak sen yine de suç işleme :D
Bulması mümkün değil merak etme.
İşte adamım ya. Solcu olmak böyle birşey işte. Helal :D
Bu ne lan ahahahahah... Yalnız Twitter için geçerli olan durum burada geçerli değil. Twitter yurtdışı menşeili bir uygulama olduğundan fake ise bulunamazsın. Ancak Türkiye menşeili sitelerde savcılık kararı ile siteden özel izin alıp çok rahat IP ve MAC adresinden bulunabilirsin. Ondan dolayı yerinde olsam ne dediğime dikkat ederdim. Erdoğan'ı hiç sevmem ancak 299. Maddeye göre CB'ye hakaret edersen yaptırımı var. Bu attığın sorun olmaz ancak ilerki paylaşımlarına dikkat et. :D
#ErdoğanainadımızHAYIRlıolsun tarzı şeyler yaz ki sakata gelme :)
Gavator gizli bit meze aslinda. Taratordan geliyor. Umarim yanlis anlamazlar 😂😂
Ben her ihtimale karşı sosyal medya hesabı açarken geçmişimi temizlerim ve sosyal medyada kullanacağım e mail adresini bile ip değiştirip açarım. Ama yinede fikrimi sorarsan öğrenemez. Yapman gereken tek şey İnstagramını kalıcı olarak sil.
Sildim sildim oh sükür :D
hesabı diğelim sildi. yine de bulamazlar mı. hesabı silince bulamıyorlar mı
Ne yaptınız buldularmi sizi
uzun bir takip işi gerekir gel hesabını sil bulma ihtimalı azalır
Sildim sildim zaten fake idi...
Cevap
11Cevap
başvursun. savcılığın işi başından aşkın sallamazlar
Demi ya :D
Savcılığın işi gücü yok onunlamı uğraşacak takma sen
Demi. Sonuç olarak herkes ögrenseydiii ohooooo
hesabi kapat dicem ama dondurdugunda ya da kapantiginda faydasi olmaz ip adresinden ya da imei numarasndan herseyi ogrenir e savcı ustune duser eger sikayette bulunursa
Böyle saçma bişeyle vakit kaybeder mi diyorsun?
ip degissem?
ip degismesi kolay bise degil degisebiliyomusun
ya ugrasmak derken zor bise degil gidip suc duyurusunda bulunacak o kadar
Nasıl peki? degissem bulunma ihtimali azalır mı
sen pcden mi girdn telden mi
Telden yazdım onları. Ama pcdeyim Şu an
sen o zmn ip silsen bile imei den bulurlar
öf öff:/
imei nosunu degistirsek mi
Nasıl olacak
Yasal degil falan yazıyor yapmam ya
nasl yami
Öğrenir dua et başvurmasın
direkt nikah dairesine
hesabı sil. Hiçbişey öğrenemez
Geçici olarak kapadım. Ama öyle yapsak bile ip 'den ögrenemez mi?
Benim bir arkadasım aynı sekılde basvurmustu. bir sonuc alamadı. Sanmıyorum ugrasacaklarını.
Çünkü çok önemli bir bilgi degil yani. Kisilerin kendi arasında olan konusmalar...
Bir kişiyi tehdit edersen veya ona küfür edersen o senin hakkında şikayetde bulunur, devlet seni bulur. Ama bunları yapmadıysan savcılık ona tekmeyi basar. Devletin boş işlere zamanı yok
bir kişiyi tehdit ettim aslında ama o savcılıga verecem demedi...
Bilgiyi paylastıgım kız dedi.
Eger ki tehdit ettigim kisi verirse benim vay halime o zaman :D
küfür ettim de kız baslattı...
Bence öyle olsa bile ugrasmazlar ya bos is.. yok öldürecem edecem falan demedim tehditte :D
Uğraşmaz sallıyor...
Ben olsam bende ugrasmam. Ama onun bile bilmedigi damarına basacak olan bir bilgiydi.. Ugrassa sonuc ne olur?
Aldatma degil aslında ama biraz kızı kullanmış. Kız bunu bilmiyor tabi. Salak bunu söyleyip gözünü actıgıma dua etmiyorda beni merak ediyor. ne mal insan.
O biraz etti o edince ettim
Bişey yapamaz korkma ama bunu dürüstlükle yaptın değil mi, kızın sevgilisini elinden almak gibi bir niyetin olduğunu düşünmüş olabilir ki, insanlara öyle güvenim azaldı ki benim bile aklıma geldi. Bunu ona ispatlayan elinde delil var mıydı. Yoksa inanmaması normal. İnsanlar aşıkken genelde aptallaşırlar. Sonradan aklı başına gelir. Ayrıntılı anlat istersen neler olduğunu...
Yok yok zaten ayrılmışlardı. Çocuk bildigin kullandı. Ben düzgünce anlattım. Benim bu durumu bilmem zaten cocugun herkese anlatmış oldugunu gösterdiginden inanmış olması yüksek bir ihtimal. Ama hala saf yani :D
Saf değil kabullenmek istemiyor onu da anla. Farkındadır herşeyin böyle şeyleri kabullenmek kolay olmaz. Çevresinden utanır insan düştüğü durumdan utanır. En çok güvendiği insanın kendisini düşğrdüğü durumdan utanır. Yüzleşecek elbet ama. Sen doğru olanı yapmışsın gerçek bir dost gibi davranmışsın. Ama ona zaman vermelisin. Anlayacaktır seni...
buldular mı acaba merak ediyorum da
Selm şikayet etti sonuç belli oldum
Öğrendi mi merak ettim 😂
Öğrenir kesin.
Bir arkadasım da aynı sekilde basvurmustu. Sonuc alamadı ama
Ogrenir.
Öğrendi mi peki seni
mmmm
yok
selam buldurmaya çalıştığından emin misin peki benim de başıma bugün böyle bir şey geldi yazdığım hesabın e-mailine kadar her şeyi kapattım bulabilirler mi acaba
Ogrenemez korkma
Kesin mi?
Bazıları ögrenir falan demis. Savcılıga basvurdugu halde alacagı sonuc cevap ne olur
Yok kendimi belli etmem. Benden hiç süphelenmez
Bazıları ögrenir diyor ya
O zaman bizim gizlilik bilgilerimiz suistimal olucak. Bence çok saçma olur ögrenmeleri...
O zaman sana güveniyorum. Relax diyorum
sa kanka ben de bu tarz bir olay yaşadım ama benim kızın hakkında söyledğim bilgi de doğru değil yani şakaydı kız ciddiye aldı inandıramadım şikayet edicem tazminat alıcam dedi hakaret de etmedim Instagram hesabını sildim açtığım e-maili de sildim bulabilirler mi?
öğrenir tabikide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar